Vilka vi är?
Lär känna oss som tillsammans skapar Donor4Life, organisationsvärldens främsta konsultbolag.
Vi är Donor4Life
Nedan kan du läsa mer om oss
Åsa Karlberg
VD/FÖRSÄLJNINGSCHEF
Med en bakgrund inom näringsliv och biståndsprojekt i Ryssland och Ukraina, byttes arenan 2009 mot Sverige
och insamling inspirerad av organisationsvärldens hjärta, engagemang och driv. Har sedan dess samarbetat med insamlings-och medlemsorganisationer i Norden med
fokus på organisationers behov gällande CRM system
och systemupphandlingar.
Christoffer Nyström
UTVECKLARE/KONSULT
Har 7 års erfarenhet av insamling- och medlemsorganisationer. Har i KomMed Cloud CRM jobbat med vidareutveckling och nyutveckling av funktioner i CRM systemet, utveckling av webbformulär och API:er. Har även jobbat med framtagning av specialanpassade rapporter och anpassning av befintliga.
Michael Edström
KONSULT
Har efter starten i början av 2017 jobbat med de flesta typer av uppdrag med alla olika typer av kunder. Allt ifrån projektledare för implementationsprojekt, specifika kundprojekt och interna projekt. Har även jobbat med mer tekniska områden så som rapportutveckling, email design, API-integrationer, registervård, processdesign och systemoptimering. Har erfarenhet av det mesta när det kommer till KomMed Cloud och delarna runt omkring vid det här laget.
Oskar Karitsos
KONSULT
Konsult som arbetat tillsammans med många insamlings- och medlemsorganisationer sedan 2014, Har bistått med allt från rådgivning till att implementera nya arbetssätt och rutiner inom verksamheten. Stort fokus på automatisering och upprätthållande av registerkvalitét som idag har ett nära samband med GDPR. Har även lång erfarenhet av det molnbaserade systemstödet KomMed Cloud CRM.
Associerade konsulter
Lotta Olofson
ASSOCIERAD KONSULT
Insamlingsexpert som arbetat med insamling i många år, bland annat som insamlingschef för Erikshjälpen och med att på konsultbasis stötta insamlingsorganisationer i Sverige. Stöttar insamlingsorganisationer med insamlingsstrategier, kampanjkommunikation och skapande av kampanjbudskap.
Oskar Peterson
ASSOCIERAD KONSULT
Över 25 års erfarenhet av fundraising och datadriven marknadsföring. Lyckats få fart på intäkter hos både väldigt kända, men också helt okända varumärken, bl a Rädda Barnen, ECPAT, Civil Rights Defenders och Njurfonden. En del av utmaningen har varit att hitta den optimala balansen mellan digitala och övriga kanaler.