Digital visning insamlings CRM – KomMed Cloud

Välkommen att följa med på en digital rundtur i KomMed Cloud!

KomMed Cloud är ett insamlings- och CRM system med ett syfte – att göra det enklare och effektivare att bedriva insamling för insamlingsorganisationer oavsett storlek.

Systemet lanserades 2006 i Sverige och har en stor grupp av nordiska insamlings-och medlemsorganisationer bland användarna.

KomMed Cloud har som utpräglat insamlingssystem det stöd som krävs för kampanj-och ändamålsarbete, insamlingsanalys, kommunikation med givarna och integrerade betallösningar. Digitalisering och automatisering är två grundpelare – för att slippa onödig administration och frigöra tid till användarna åt kärnverksamhet.

Då många intresseorganisationer har både insamling och medlemshantering finns även en fullständig medlemshantering för medlemsorganisationer i flera nivåer med lokala avdelningar inklusive hantering för medlemsavgifter, kommunikation med medlemmarna, förtroendeuppdrag och medlemsstatistik.

Om ni funderar på systemstöd för er insamling och/eller medlemshantering är ni som organisation välkommen på en rundtur och digital visning av KomMed Cloud för att se vad det som CRM system kan stödja er organisation med.

KomMed Cloud – vad kommer du få se?
Visningen tar dig med på en tur genom KomMed Clouds användargränssnitt och moduler för att se hur det stödjer en effektiv insamling och medlemshantering.

Vi visar:
• Kampanjstruktur och insamlingskanaler
• Gåvo-och givartyper
• Sök-och urvalsmöjligheter för målgruppsidentifiering
• Kommunikationsmöjligheter från systemet genom e-post och nyhetsbrev, SMS och postala utskick
• Automatiska tack-och välkomstprocesser
• Gåvoanalys och givarresor
• Integrationsmöjligheter till webbplats och ekonomisystem
• Betallösningar och automatiserad bankfilhantering för autogiro, OCR. Swish Handel mm
• Medlemsorganisationsstruktur och medlemshantering
• Automatiska adressuppdateringar från Folkbokföringen
• Och allt annat som inspirerar 🙂

Följ med på digital rundtur i KomMed Cloud den 21 oktober!

Tid: 21 oktober 2020, kl. 10.30-11.00 

Registrering: Registrera dig senast den 19 oktober 2020 genom att mejla registrator@d4l.se eller använd vårt kontaktformulär via nedan länk.

Inför visningen kommer vi skicka dig en registreringslänk för att logga in till visningen.

Önskar ni hellre boka en enskild visning för bara er organisation där ni kan diskutera era egna specifika behov och se hur KomMed Cloud som system  kan hjälpa till, så går det utmärkt. Mejla då till hej@d4l.se, så återkommer vi till er för att boka en individuell visning

Visningen är kostnadsfri.

Varmt välkommen!